5 urodziny Mak Marketing

1 11 2008

 

 

Szanowni Państwo,

Koleżanki i Koledzy,

W grudniu 2003 roku zarejestrowałem firmę Mak Marketing.  Korzystając z zaufania zagranicznych i polskich partnerów postanowiłem rozpocząć komercyjną działalność w zakresie handlu, marketingu sportowego i organizacji szkoleń.  Po 12. latach aktywności w bilardzie, w tym 9. latach na funkcji prezesa Świętokrzyskiego Stowarzyszenia Bilardowego,  8. latach na stanowisku prezesa Polskiego Związku Bilardowego i  2. latach w ścisłym kierownictwie federacji europejskiej (EPBF) naturalnym było, że bilard będzie moim głównym obszarem działania.  Z krótkiej perspektywy -5. lat- mogę powiedzieć, że odniosłem sukces. Odniosłem go nie tylko dzięki własnej pracy, ale w dużej mierze dzięki moim współpracownikom, partnerom i klientom, którzy nowej firmie zaufali.  Pragnę Wam wszystkim gorąco  podziękować.

Sukces Mak Marketing to efekt zupełnie nowego stosunku firmy handlowej do sportu bilardowego. Dla wielu branżowych podmiotów gospodarczych istniejących na krajowym rynku polski sport bilardowy był jedynie wygodnym samograjem nakręcającym ich dochody. Nic nie inwestowali, a otrzymywali każdego roku rzesze nowych, sportowo zaangażowanych klientów.  Mak Marketing  od początku postanowił iść ramię w ramię ze sportowcami . Stąd sponsoring zawodników, wsparcie klubów czy inwestycja w turnieje. Mam świadomość, że w morzu potrzeb tylko część spraw udało się zmienić, ale wspólnie możemy powiedzieć, iż przez te 5 lat przeobraziliśmy kształt naszej dyscypliny.  Do głównych sukcesów zaliczyłbym: profesjonalizację życia sportowego, pozyskanie telewizji i zmianę postrzegania bilarda przez duże grono mieszkańców naszego kraju i międzynarodowej społeczności bilardowej, a także zaproszenie do współpracy osób nietuzinkowych o autorytecie i popularności społecznej ? m.in. aktora Jerzego Bończaka.

Jednocześnie Mak Marketing  silnie wszedł na międzynarodowy rynek. Nasz towar sprzedajemy do: Rumunii, Szwecji, Niemiec, Izraela, na Słowację i Węgry.  Jesteśmy także jedyną polską firmą realizującą zadania the European Pocket Billiard Federation (EPBF) i Polskiego Związku Bilardowego. Cykl Dynamic Billard Best of the East jest pod względem zasięgu drugim sportowym przedsięwzięciem w Europie.  Byliśmy także współgospodarzem mistrzostw Europy ( old boys) i przygotowaliśmy część oprawy 30-lecia EPBF.  W kraju, wspólnie z naszymi partnerami prowadzimy 13 imprez, w tym główny cykl dla seniorów- WiK POL TOUR i dla juniorów ? JUNIOR TOUR.  Te turnieje są  przepustką do sportowego świata.

Od dwóch lat zainicjowaliśmy wspaniałą imprezę podsumowującą dorobek naszej dyscypliny. Gala Sportu Bilardowego stała się wydarzeniem prestiżowym i ważnym miejscem spotkań ludzi bilarda.  

Jednocześnie Mak Marketing był organizatorem szkoleń dla tak znanych firm jak  ?LG? czy ?Bosch? organizował występy maltańskiego gitarzysty i wybory Miss Bilarda.     

Z okazji 5. lecia proponujemy Państwu udział w urodzinowych atrakcjach. Wśród nich wizyty światowych gwiazd: Olivera Ortmanna i Francisco Bustamantego,  urodzinowe upominki w naszym sklepie bilardowym i specjalne zniżki .  Obchody zakończymy w śpiewająco-taneczny sposób na III Gali Sportu Bilardowego.  Tam w imieniu całego kolektywu Mak Marketing pragnę podziękować  moim przyjaciołom i partnerom  za dotychczasową współpracę.  Pełny program obchodów zostanie opublikowany w najbliższych dniach.


Opcje

Info

Odpowiedz

Musisz być zalogowany aby komentować