75.000 złotych w nagrodach w 2014 roku

30 09 2014

 Dynamic Best of the East 2014 - Podsumowanie

Od   12 lat Mak Marketing z partnerami  organizuje drugi pod kątem wielkości w Europie cykl otwartych turniejów w pool bilard.  Przez ten okres  zagrało w nim kilka tysięcy zawodników. Wielu spośród tych, którzy zaczynali sportową drogę w Dynamic Best,   sięgnęło  po medale mistrzostw Europy i zwyciężało w prestiżowych zawodach międzynarodowych.  Pomimo upływu lat turniej   nie utracił popularności.  W 5 imprezach  cyklu 2014 roku( Ruźomberok, Praga, Burgas, Bukareszt, Dębica)  łącznie zagrało ponad 240 bilardzistów z 16 państw ( Polska,  Rumunia, Bułgaria, Słowacja, Czechy, Ukraina, Serbia, Macedonia, Rosja, Białoruś, Izrael, Gruzja, Liban, Mołdawia, Wielka Brytania i Włochy).  Dzięki wsparciu  sponsorów : Dynamic Billard Organization, Iwan Simonis i  Aramith  wypłacono nagrody w wysokości 18.000 euro.  Dzięki aktywności  Partnerów  Cyklu  informacje  z imprez pokazały  telewizje na Słowacji, w Rumunii i Polsce.    Specjalne wyróżnienie : Najlepszy Partner? otrzymał Adrian Tabacaru z firmy A.T.D. Dynamic z Bukaresztu, który nie tylko wzorowo przygotował turniej w Rumunii, ale wspierał zawodników  ze swojego kraju w startach w pozostałych imprezach.

W porównaniu z rokiem 2013  w roku 2014 zagrała zbliżona liczba zawodników, ale zasięgiem objęto 3 państwa więcej.  W odniesieniu do roku 2011 ilość grających wzrosła o 60 osób.   Wydzielenie w programie East European Billiard Council  Bałtyjskiej Ligi spowodowało, że w tym sezonie nie zagrali bilardziści z Litwy, Łotwy czy Estonii.  Duże znaczenie mają także sukcesy polskich bilardzistów w mistrzostwach Europy.  W obawie przed przegraną ze startu w Dynamic Best 2014 wycofało się duże grono ze Słowacji , Czech i Litwy.  Od dwóch lat nie ma w turnieju bilardzistów z Węgier.  Z drugiej strony zaktywizowała się  Rumunia, Bułgaria i .. Gruzja.  Zanotowanie lekkiego wzrostu trzeba uznać za sukces. Bilard nadal odczuwa skutki kryzysu finansowego i kluby  rezygnują  z wsparcia startów zawodników.  Nie ma także w środowisku nowych liczących się sponsorów.  Mak Marketing może jednak pochwalić się  stabilnością i solidnością. Przez 12 lat nie zdarzyło się, aby odwołać turniej, nie wypłacić nagród lub je zmniejszyć.  To z pewnością wyrobiło dobrą opinie o turnieju i pozwala myśleć o dalszej kontynuacji cyklu. W roku 2014 nagrody dla zawodników wyniosły ponad 75.000 złotych.  Łącznie z kosztami organizacyjnymi na turniej wydaliśmy prawie 100.000 złotych.

 


Opcje

Info

Odpowiedz

Musisz być zalogowany aby komentować