Ranking produktów

28 09 2011

Kapka Elk Master, ściereczka do kija i brelok bila “8″, to najczęściej oglądane produkty w sklepie internetowym Mak Marketing. Kapkę oglądało ponad 13.170 osób, a pozostałe dwa ponad 12.100 klientów.  Wśród kijów najczęściej przeglądanym jest Fury Break-Jump BJ-2. Tutaj mamy 9.747 wejść. Kolejne miejsca także zajmują kije Fury: break-jump BJ 1 ma 7.868 odsłon, a Hero FH-1 aż 7.014. Na 11 i 13 pozycji rankingu są stoły bilardowe. Olimpic III ma 8.104 wejścia, a Dynamic II - 7.818.  Do pierwszej dwudziestki przebił się tylko jeden futerał. Royala 2/2 oglądano 6.909 razy. Drugi, ze znaczną stratą ( 43 pozycja) jest Player 1/2, którym interesowano się 5.637  razy. Listę zamyka Clasic Helos 8 z 99 wejściami.  Łącznie klienci sklepu przeglądali 993 produkty.


Opcje

Info

Odpowiedz

Musisz być zalogowany aby komentować