Elita po testach. Jest kadra B.

11 06 2008

W Dębicy odbył się pierwszy z serii testów, przez które będą przechodzili polscy bilardowi kadrowicze. Do wykonania mieli 15 zadań w zakresie techniki gry i sprawdzian sprawności fizycznej.  Założenia były proste. W testach trzeba było wykazać skuteczność 80%, a w biegu, skłonach i przysiadach zmieścić sie w określonym czasie.  Ogólnie nikt całego zadania nie wykonał. Ustalone 80% osiągnął Karol Skowerski. Po 78% zrobili Mateusz Śniegocki i Hubert Łopotko. Radosław Babica miał 74%, a Tomasz Kapłan i Adam Skoneczny po 71,3%.  Skłony i przysiady wykonali wszyscy, ale z bieganiem było znacznie gorzej. W normie tj. 400m w czasie 1,20 min zmieścił się Skoneczny i Babica. Z powodu urazu ścięgna nie biegał Śniegocki. Skowerskiemu zabrakło sił i końcówkę dystansu przemaszerował. Kapłan i Łopotko przybiegli 10 sekund po czasie.

Ogólnie powodów do dumy nie mamy. Widać braki treningowe oraz niestety u kilku osób żenującą arogancję wobec sprawności fizycznej. To jednak musi ulec zmianie. Docelowo kadrowicz poza precyzją gry będzie musiał wykazać się odpornością w biegu na 2-3 kilometry.

Zarząd Polskiego Związku Bilardowego postawił ostre kryteria. Kto nie wykona zadań trenera żegna kadrę. Jego miejsce zajmie ktoś nowy. W tym celu powołano Kadrę B, czyli grupę zdolnych zawodników w wieku 18-21. Kadra B otrzyma te same zadania co kadra A, ale nie będzie miała żadnych przywilejów. Gdy wypadnie ktoś ze składu A najlepszy z kadry B wejdzie na jego miejsce. W bilardowym “gabinecie cieni” znaleźli się: Mariusz Skoneczny i Michał Czarnecki ( Duet Tomaszów Maz.), Konrad Gdaniec ( Trefl Sopot), Sławomir Nowak ( Wodny Park-Konsalnet Warszawa) i Michał Kędzior ( Pino Ventor Dębica).  Kolejny test kadry A w Kielcach już 26 czerwca i wtedy poznamy ostateczny skład na mistrzostwa Europy.

Tymczasem wszyscy, którzy chcą sprawdzić swoich sił mogą wykonać w klubach testy kadry i skonfrontować wyniki. Aby to zrobić sprawdź zadania z mojej książki “Bilardowa Akademia”. W tabeli masz podany rozdział ( stopień) np. I i numer testu.

Oto indywidualne rezultaty kadrowiczów

KAROL SKOWERSKI TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

 5

9

10

8

8

10

9

8

9

8

5

10

10

2

9

120

80

  TEST  SPRAWNOŚCIOWY 

1,03

PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

1,15

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

1,50

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)

HUBERT ŁOPOTKO TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

 9

7

9

9

9

7

10

10

7

7

5

8

6

4

10

117

78

  TEST  SPRAWNOŚCIOWY 

1,08

PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

1,10

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

1,30

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)

TOMASZ KAPŁAN TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

 5

4

9

10

9

4

9

9

8

8

6

9

6

4

7

107

71,3

  TEST  SPRAWNOŚCIOWY 

0,59

PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

1,03

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

1,31

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)

RADOSŁAW BABICA TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

  10  6  10  8  8  9  9  7  5  7  7  8  6  5  6  111  74

 TEST  SPRAWNOŚCIOWY 

1,03

PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

1,10

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

1,14

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)

MATEUSZ ŚNIEGOCKI TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

  6  9  10  10  5  8  10  6  2  10  7  9  9  7  10  117  78

  TEST  SPRAWNOŚCIOWY

0,47

PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

0,50

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

 zwolniony

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)

MARIUSZ SKONECZNY

TESTY BILARDOWA AKADEMIA

I 58

I 59

II

2

II

 3

II

4

II

5

II

8

II

9

II

10

II

11

II

25

III

1

III

2

III

3

III

27

PKT

%

10

 

9

10

9

5

8

8

7

2

5

9

8

7

1

9

107

71,3

 TEST  SPRAWNOŚCIOWY     O, 53  min - PRZYSIADY                        

( 50 -LIMIT-1,30 MIN)

 

1,07

SKŁONY                              

( 50- LIMIT 1,30 MIN

 

1,05

BIEG   400 M                     

( 1,20 MIN)


Opcje

Info

17 Odpowiedzi do “Elita po testach. Jest kadra B.”

13 06 2008
gabi (09:40:33) :

jak to jest ze osoba teoretycznie nie zwiazana juz ze zwiazkiem publikuje rezultaty kadrowiczow??

14 06 2008
pawel (13:13:19) :

A jak u pana Marcina ze sprawnością? Pewnie tak samo jak u kadry! Prosimy dawać wzorowy przykład i trenować razem z chłopakami.

15 06 2008
grzesiek (11:12:03) :

Jak już stawiacie na młodych, to stawiajcie na tych co trzeba. Mariusz Skoneczny, Konrad Piekarski, Mieszko Fortuński, Bartek Rozwadowski to przyszłość naszego bilardu. Należało by ich wspierać, chwalicie sie medalami zdobytymi przez nich, a tak naprawdę to nie macie nic wspólnego z ich sukcesami. To ich rodzice, albo ich opiekunowie w klubach robią co mogą. Gdzie są zgrupowania , opłacane starty, opieka psychlogiczna itp. W normalnych związkach kadra nie martwi sie o nic. Nie chce narzekać, ale zróbcie coś z tym!!! Co do turniejów dla zawodników , to czysta żenada. Przyzwoitość nakazywała by oddać przynajmniej wpisowe zawodników. Organizatorzy wstydźcie się. “SPONSORZY”co WY tam robicie?????????

15 06 2008
marcin (20:17:05) :

Cieszę się, że mam kilka fajnych chociaż bezsensownych wypowiedzi. Dla kogoś, kto kryje sie za “Gabi” odpowiadam, że ze Związkiem jestem związany i to mocno. Raz emocjonalnie. Przez wiele lat włożyłem w naszą organizację swoje pomysły, pracę i co ukrywać serce. Wspólnie z kolegami i koleżankami budowaliśmy coś co wspaniale wyrosło. Dzisiaj PZBil jest najlepiej zorganizowanym związkiem bilardowym na świecie !!! To nie jest żadna przesada. Ci którzy stanowią o jego kształcie zaszczycili mnie tytułem Honorowego Prezesa PZBil. Dziękuję im za to i nadal tam gdzie mogę pomóc wspieram polski sport bilardowy.
W Polsce panuje wolność publikacji. Jeżeli coś nie narusza prawa i nie jest sprzeczne z zasadami moralnymi może być publikowane w dowolnych miejscach. Jako trener kadry narodowej i autor programu “Bilardowa Akademia” z pewnością mam prawo pokazać wyniki naszej kadry i zachęcić tych, którzy grają w bilard do treningów.

Dziękuję Pawłowi za troskę o moją sprawność. Proszę o nią zapytać kadrowiczów, którzy byli ze mną w centrum fitnesu w Kielcach.

“Grzesiek” wie że dzwonią, ale nie wie w którym kościele. Tak najprościej można to podsumować. Jak widać nie ma zielonego pojęcia co to jest kadra narodowa i jak wyglądają zadania narodowych związków sportowych w jej przygotowaniach. Co do doboru składu kadry B, to pragnę wyjaśnić, że to jest kadra seniorów!!!!!. Wymóg prawa - 18 lat. Stąd znaleźli się w niej ci, którzy kończą grę w juniorach i Ci, którzy wysoko są w rankingu, a w oczach kierownictwa PZBil rokują nadzieję na przyszłość. Czy wytrzymają ten wyścig- zobaczymy. Kiedyś juniorzy Babica, Bartkowski, Ewald, Śniegocki, Kapłan,Skowerski czy Łopotko “wysadzali z siodła” starszych kadrowiczów. Dzisiaj na tą grupę napiera nowa ekipa. Czy da radę?
EPBF ( federacja europejska) powołała kadrę Europy juniorów i kobiet. Nie mam w tym gronie Polaków, bo po M. Czarneckim nikt nie sięgnął po tytułmistrza Europy. Mamy nadzieję, że ten stan się zmieni.
W sprawie apelu do sponsorów, aby wspierali nasz bilard, w pełni jestem za. Jak powtarzam od lat. Polski sport bilardowy będzie silny, gdy silne będą kluby. U nas Związek jest nadal bogatszy niż wszystkie kluby I-ligowe razem !!!!! Pracować więc trzeba nad lokalnym wizerunkiem i tworzyć dla potencjalnych sponsorów ciekawą ofertę promocyjną. To nie jest jednak proste i wymaga ciężkiej twórczej pracy. Kto spróbował ten wie

Marcin

17 06 2008
marcin (17:39:22) :

Hej Gabi, no właśnie też bym poznał ten “patent” i dowiedział się jak długo? Może coś dokładniej. Wyrzuć z siebie te informacje, jakie “prywatne korzyści”, którzy są powiązani?

Marcin

18 06 2008
mazur (15:31:27) :

Dokładnie. Zgadzam się z Gabi. Wystarczy prześledzić kto grał w Lidze Swiatowej organizowanej w Wawie przez te wszystkie lata. A mistrzostwa Europy? Ile razy w kadrze lądowali zawodnicy z Kielc bez znaczenia czy coś ugrali na Mistrzostwach Polski czy nie. Nie wspomne już o turniejach telewizyjnych na których za sam udział radziu kasował min. 1500$ tzn.

18 06 2008
tomi (18:54:36) :

No tak właśnie Babica zawsze grał w LŚ i nikt nie wie dlaczego. Każdy inny lepiej by zagrał a np czemu nie Łopot albo Skoneczny.
Byli jeszcze inni . Wielu ich było. Tak samo w mistrzostwach w parach zawsze gra Babica. A dwa lata temu grał z Roterem, który wtedy był w klubie z Kielc bo inaczej by nie zagrał bo byli lepsi. Czemu nie grał np. Kapłan ze Śniegockim lub Łopotko.
Ja tam znam tylko jeden powód. Tylko Ci z Kielc zawsze grali bo tak chciał prezes i tyle.

18 06 2008
efren reyes (23:04:50) :

Tomi chyba coś ci sie pomyliło! Przecież w Mistrzostwach Świata Par gra dwóch zawodników najwyżej sklasyfikowanych w rankingu Euro Touru :/ Więc jeżeli Babica i Roter byli wtedy najwyżej wśród Polaków to waśnie oni grali. tak samo rok temu grał Babica i Sniegol. W tym roku pewnie bedzie tak samo bo tez sa jak na razie najwyżej w rankingu. Czepiacie sie, a nawet nie wiecie na jakich zasadach są kwalifikacje do tego turnieju :/

19 06 2008
marcin (14:17:19) :

Ale bzdury. Jeżeli ktoś neguje udział Radka Babicy w mistrzostwach świata, mistrzostwach Europy czy innych imprezach międzynarodowych to z pewnością o bilardzie nie wie nic!!!! To co Radek osiągnął jest niepodważalne. Przepustką Radka na światowe areny było piąte i dziewiąte miejsce MŚ, wicemistrzostwo Europy i 3 brązowe medale ME seniorów, wicemistrzostwo Europy juniorów czy wreszcie wór medali w mistrzostwach kraju. Jak ktoś ma lepszego polskiego zawodnika to proszę zestawić jego wyniki z rezultatami Radka i wtedy porozmawiamy. Przez 13 lat miałem przyjemność być z ok. 30 krajowymi liderami na najważniejszych imprezach seniorskich. Porozmawiajcie z nimi jak wiele wysiłku kosztuje wywalczenie międzynarodowego wyniku. To nie jest zabawa w harcerzyków. To wyczynowy sport z dużą ilością rewelacyjnych przeciwników. Aby przebić się do elity trzeba zagrać jak oni. Gdybyśmy chcieli wymienić miejsca, w których był Radek z nominacji to lista będzie długa. Przypomnijmy kilka z nich: Las Vegas - nominacja EPBF dla 4 najlepszych w rankingu Euro Tour ( tam wtedy był Babica), Tokio - nominacja EPBF, Światowa Liga Bilardowa - nominacja Matchroom Sport ( EPBF i WPA nie mają wpływu na obsadę); World Pool Masters - nominacja Matchroom Sport ( EPBF ma 1 miejsce dla mistrza Europy w 9-bil), World Cup of Pool- Walia - nominacja Matchroom Sport + EPBF dla najlepszych w rankingu Euro Tour, mistrzostwa świata - nominacja EPBF zgodnie z regulaminem WPA; Qatar Open - tam właśnie za chwilę jedzie - nominacja EPBF - ranking Euro Tour.
W bilardzie mamy to szczęście, że nominacje są bardzo czytelne i tylko ktoś, kto tego nie zna albo znać nie chce wypisuje bzdury. W kraju pragnę przypomnieć, że kadrę narodową i reprezentację powołuje Minister Sportu po opinii Centralnego Ośrodka Sportu. Dokonuje tego na wniosek zarządów polskich związków sportowych. Zapewniam wszystkich, że przez cały czas, gdy uczestniczyłem w tym procesie przedstawiciele ministerstwa i COS wykazywali dużą wiedzę o naszych działaniach i rezultatach. Jeżli ktoś sugeruje,że świadomie popierali nominacje słabych, to gratuluję wyobrazni.

19 06 2008
zubrzyk (15:14:35) :

Oczywiście radek zdobył parę tytułów. Ciekawe jak daleko by zaszedł Augustynowicz albo inny rewelacyjny zawodnik gdyby miał “plecy” i bez względu czy ugrał coś na MP czy nie, to tak jechał na ME. A Liga Światowa w Polsce? Oczywiście ze PZbil dostawał miejsce na jednego zawodnika i obsadzał “swojego”.

“W bilardzie mamy to szczęście, że nominacje są bardzo czytelne i tylko ktoś, kto tego nie zna albo znać nie chce wypisuje bzdury. W kraju pragnę przypomnieć, że kadrę narodową i reprezentację powołuje Minister Sportu po opinii Centralnego Ośrodka Sportu. Dokonuje tego na wniosek zarządów polskich związków sportowych. Zapewniam wszystkich, że przez cały czas, gdy uczestniczyłem w tym procesie przedstawiciele ministerstwa i COS wykazywali dużą wiedzę o naszych działaniach i rezultatach. Jeżli ktoś sugeruje,że świadomie popierali nominacje słabych, to gratuluję wyobrazni.”

Oczywiście to zupełne bzdury, które w rzeczywistości nie mają żadnego pokrycia. Nawet jak ktoś został Mistrzem Polski i dostał z automatu powołanie do kadry tj. szerokiej kadry to i tak później musiał się modlić, żeby było dla niego miejsce na ME. Wystarczy prześledzić wyniki mistrzostw Polski z ostatnich 5-7 lat i zobaczyć kto jechał na ME.

Zgadza się, radek dostał pare zaproszeń na turnieje miedzynarodowe bo był wysoko w rankingu epbf . Ciekawe jak były rozliczane jego wyjazdy na eurotoury. Tzn. kto je opłacał…..

19 06 2008
marcin (15:55:48) :

Brawo, brawo Zubrzyk !!! Mamy nową teorię. Jak masz “plecy”, to wygrywasz mecze. Ale by się ucieszyli Ci, którzy przegrali z Radkiem: m.in. mistrzowie świata - R. Souquet, O. Ortmann, T. Hohmann, M. Immonnen, mistrzowie Europy- N. Feijen, T. Storm, M. Chamat czy jakiś tam Francisco Bustamante.
Może tak jest tam gdzie Ty jesteś albo pomylił Ci się bilard z piłką.
W sprawie nominacji to masz rację. Na ME jechali sami nieudacznicy i Ci którzy niewiele potrafili: Kapłan, Roter, Skowerski, Trajdos, Śniegocki, Łopotko, Ewald. Totalne bilardowe zera !!!????!!!! Trzeba to przerwać. Dzwoń pilnie do prezesa Kędzierskiego i szybko podawaj nazwiska ( w tym zapewne także Twoje), bo do Willingen zostało już tylko 1,5 miesiąca .

19 06 2008
Wojtas (19:43:02) :

Dzien dobry. A ja mam takie pytanko czy przypadkiem do Willingen nie jedzien Adam Skonczny tylko dlatego ze nie gra w kielcach ?? Jak tak patrze na wyniki to w euroturach takiej katastrofy nie ma (no moze poza ostatnim) a wpolturach ostatnio pierwsze miejsce i miejsce w rankingu tez dosyc wysokie.

20 06 2008
marcin (10:30:02) :

Widzę Kolego, że argumenty merytoryczne nie działają na Ciebie. Daj już spokój z tymi Kielcami, bo to już jest niesmaczne. Podsumuję to tak: w ME zagrali następujący zawodnicy Świętokrzyskiego Stowarzyszenia Bilardowego: Grażyna Gronowska ( brązowy medal), Radek Babica ( 1x srebrny i 3x brązowy), Mariusz Roter ( brązowy medal), Adam Ewald ( 5 miejsce w 2003 roku - przegrana o medal 124:125 z Petronim), Karol Skowerski ( 9-miejsce). Jeżeli te osoby nie zasłużyły na start w tej imprezie to wszystko jest jasne!!!!

Do Willingen skład jeszcze nie jest zamknięty. W pierwszej zgłoszonej grupie nie ma Adama i to nie dlatego, że mieszka w Tomaszowie. Jeżeli Twoja teza jest prawdziwa, to z reprezentacji musiałby wylecieć także Śniegocki, Kapłan i Łopotko, bo oni także nie z Kielc. Fakty są jednak inne. Adam jest utalentowanym młodym zawodnikiem, jednak zarząd Związku i on sam ma świadomość jego obecnych możliwości. W Willingen interesują nas medale. Czy Adam w Euro Tour-ach, gdzie gra ten sam skład otarł się o nie? Na pięć startów raz udało mu się wyjść z grupy, czyli wylądować na miejscach 17-32. W rankingu EPBF jest na 87 pozycji!!!!! Wiem, że solidnie trenuje. Przed nim Best of the East w Bułgarii i zgrupowanie w Gavle ze Szwedami. Wierzę, że to pomoże mu być lepszym. Być może w ostatnim momencie zastąpi któregoś z kolegów.
Decyzja o reprezentacji to jednak wybór. Przez 12 lat wskazywałem kto zagra w ME. To trudna decyzja, ale niezbędna do podjęcia. Z peryspektywy czasu oceniam, że były to dobre decyzje. W bilardzie, gdzie trudno o jednoznaczne wskazania nie jest łatwo je podejmować. Gdyby to było jak np. w skoku w dal - kto skoczy np. 7,50 m. ma nominację, to ok !!!!
ME to nie poligon doświadczalny. To główny start i typując skład trzeba także kierowac się przeświadczeniem, że danego zawodnika stać na nadzwyczajny wysiłek. Być może zagranie “życiówki” nie wystarczy, bo przeciwnik i tak będzie lepszy. Ale właśnie taki jest sport. W kategorii mężczyzn zagra 143 zawodników. W tej grupie jest wielu świetnych graczy. Czy naszym uda się wejść na podium, nie wiem. Bardzo tego chcemy. Wiem jednak, że do Niemiec pojedzie najlepszy skład jakim dysponujemy.

20 06 2008
marcin (12:28:13) :

Koledze Mazurowi odpowiem, że marudzi jak stara baba. Polemika, to nie bezsensowne polewanie żółcią, która sączy się z Ciebie w nadzwyczajnych ilościach, a wymiana argumentów. Wiesz co Kolego prezentujesz taki “piękny” polski obrazek - osoby zblazowanej, pełnej pretensji i roszczeń. Mam nadzieję, że to co piszesz, to tylko mniejsza, gorsza część Ciebie. Być może żyjesz w “bagienku”, ale ono dalekie jest od nas, którzy mamy wizję, energię i otwarte umysły. ” Sięgaj gdzie rozum nie sięga…” grzmiał klasyk polskiej literatury. Ja mam szczęście trafiać na ludzi, którzy myślą podobnie. Mają pomysły, umiejętności i konsekwencję w realizacji. Gry startowaliśmy w 1995 roku polski bilard nawet nie marzył o tym, co nastąpiło. Skłócone środowisko, brak systemu sportowego, nie uznawanie bilarda jako sportu przez struktury państwowe i zero startów poza granicami kraju. PZBil był bankrutem, a sponsorzy nie chcieli mieć z nami nic do czynienia. Nocami na kanale EUROSPORT oglądaliśmy snookera i dziwiliśmy się, że biała toczy się w różny sposób. To wszystko udało się niesamowicie zmienić. Gdy wymieniasz nazwiska osób, które dorzuciły cegiełkę do tego bilardowego domu zapytaj ich o drogi wyboru życiowego. Kilku z nich, to ludzie rozsądnie patrzący na swoją ( i swojej rodziny) przyszłość. Nie dla każdego 150-200 dni poza domem to marzenie. Nie dla każdego wizja kariery sportowej to jedyny cel w życiu. Poza tym wrzucenie do jednego worka osób, które wymieniłeś jest pomyłką. Astronomicznie co innego kierowało Karolem Augustynowiczem, a co innego Patrykiem Bryllem !!! Jeżeli tego nie wiesz to zapytaj ich lub każdego kto dłużej gra w bilard.

22 06 2008
marcin2 (19:19:13) :

Bustamante Mistrzem Europy? brawo :) Panie Marcinie, podaje Pan wszedzie dokladne daty, miejsca, wyniki, ale taki blad?

Wracajac do nominacji.

H. Łopotko zajmuje w rankingu tego roku 30 miejsce jak narazie. Mozna powiedziec ze nie zagral jednego turnieju, ale zajalby pewnie 17 miejsce. W tym roku nie doszedl dalej niz jedno, wspaniale 9 miejsce, reszta max 17. Czy tak wielki brak formy jest dopuszczalny u nie kadrowicza a reprezentanta Naszego Kraju, ktory ma jechac na Mistrzostwa?

23 06 2008
marcin (09:23:57) :

Marcinie 2 nie zakwalifikowałem Francisco do ME, jest to skrót myślowy.Dopisanie go do grona wielkich, z którymi Radek wygrał. Ale cieszę się, że jesteś uważnym Czytelnikiem.
W sprawie Huberta rzeczywiście rodzi się pytanie czy jest lepszy od Adama Skonecznego. Ostatni okres zdecydowanie przemawia na korzyść Adama. Za Hubertem jest jedak dorobek medalowy MP ( złoty medal) i 5 miejsce w Euro Tour. Czy Zarząd PZBil będzie chciał w ostatnim momencie przed ME dokonać zmian, trudno powiedzieć. Zostało jeszcze trochę czasu.

18 07 2008
gemma (11:24:04) :

Bardzo ciekawe jest jedno…nikt nie raczy zajrzeć i pochwalić super rzeczy jak np. to,że osoba popularna=Jerzy Bończak pojawił się w kręgu przyjaciół naszego sportu..wszyscy interesują się zagadnieniami, które moga skrytykować.Ludzie-obudźcie się lepiej!Bilard to nie tylko krytyka związku i firm,ale też zapatrywania na to co nowego można od siebie wnieść co pomoże promocji!Ciemnota.Tyle. Co do komentarza Gabi-Kobieto obudź się!Myślę,że pozycja trenera kadry narodowej jest związana ze Związakiem Bilardowym!pozdrawiam!

Odpowiedz

Musisz być zalogowany aby komentować